Skip navigation


 

Pielea mi se face de “gaina”, fiori imi strabat prin tot corpul, un nod mi se pune in gat, in timp ce ritmul pulsului imi accelereaza, facand un zgomot ce imi suna in urechi ca motorul batranei dacii ce se incalzeste vara. Poate cand citesti asta ti se pare ca sunt drogat, dar nu mi-am bagat nimic in vene. Am drogul acolo de cand m-am nascut, drogul romanesc. Si nu e aspirina, sau algocalminul asa cum mai citesti printr-un articol al vreunui gazetar neinspirat, ci e TRICOLORUL.

Stau cu ochii atintiti la televizor si il vad cum urca incet in sus, parca indreptandu-se spre ceruri caci tind sa cred ca cel care a ales aceste culori a avut o inspiratie divina. Pe fundal rasuna DESTEAPTA-TE ROMANE, in timp ce un dac de-al nostru sta cu mana la inima pe cea mai inalta treapta a podiumului, dandu-mi aceasta stare lirica in care simt ca doua aripi vor sa iasa din mine si vor sa fuga. Una la Dunare, cealalta la Tisa. Stiu ca astfel au simtit, simt si vor simti si alti romani, iar cand aripile mele vor ajunge acolo, vor intalni alte milioane de aripi pe care alti frati romani, de pretutindeni, le-au trimis pentru a ridica tara acolo unde e locul de drept si de fapt.

Eu nu m-am nascut nici fata, nici baiat. Nu m-am format din 23 de perechi de cromozomi ce alergau dupa alti 23. Eu m-am impletit dintr-un fel de “manage-a-trois” intre un cromozom albastru, unul galben si celalalt rosu. Eu m-am nascut ROMAN si SUNT MANDRU!

2 Comments

  1. Nu vrei sa adaugi putlin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

  2. Vreau si eu un fular cu Corvinul cu emblema si numele echipei pe el, cine ma poate ajuta ID: george_mc23


Lasă un răspuns

