Skip navigation


Primul meci pe teren propriu din acest sezon. Veneam dupa o victorie in deplasare si mai aveam nevoie de 3 puncte pentru a ajunge si noi la zero, in urma nerealizarii baremului anul trecut in liga II. Din pacate la stadion putina lume, lucru asteptat in urma evenimentelor din aceasta vara, vreo 300 de nostalgici…

Dupa mult timp pe stadionul Michel Klein nu au mai rasunat cantece din peluza. Cum Ultras Korp si Hell Boys isi continua autosuspendarea, in sectorul din Nord am fost prezenti doar Distrikt Ultra’.

Nu am cantat pe durata celor 90 de minute. Am afisat pe gard mesajul: NE NUMITI GOLANI MANIPULATI POLITIC/SUPUSIL

OR, GANDITI TOT CA-N PALEOLITIC ca raspuns la acuzatiile aduse de anumite persoane, incepand cu edilul orasului, pana la ziarul de coloratura al aceluiasi partid, in urma campaniei Salvati Corvinul!


De precizat ca in urma mitingului organizat am fost acuzati ca facem parte din diferite partide politice si am fi suparati ca nu am fi

prins locuri in consiliul local. Sa nu mai zic de faptul ca am fi avut pistoale, si am fi consumat alcool si droguri inainte de mars, lucruri de domeniul fantasticului.

Acesti oameni nu inteleg ca un corvinist nu poate fi “manipulat” decat de culorile alb-albastre!

One Comment

  1. Forzza CORVINUL. Hai


Lasă un răspuns

