Skip navigation


9 Comments

  1. Pericol :):D:>

  2. super mega pizda:X

  3. frumoasa deplasare , bv baieti ca ati facuto`! … regret ca nu am putut veni!
    siapp noi vom iubi Corvinu la bine si la rau , si mi se rupe de ce spun toti frustratii si toti trancali din alte orase , in speciali sobolani! … CORVINU PER SIMPRE!

  4. Modifici cu ceva program pozele? Daca da,zi’mi si mie cu ce! merci!

  5. mi-a placut deplasarea pacat ca nu am putut veni asta e

  6. frumoasa deplasarea bravo voua aratatile la aia de la corbi albastri ca nu mergeti pentru o bere sa cantati pentru corvinu ca iei=)))))))))))))))))))))))))

  7. Cinste voua baieti bravo voua sunteti de nota 10 muie jiu

  8. frumoase poze ultras!

  9. super poze tot aja:D


Lasă un răspuns

